Реєстрація ТОВ

послуга доступна у місті Львові та Львівській області.
 

Бюджет

від 950 грн

  • підготовка повного пакету документів (протоколу про створення, статуту);
  • консультація щодо вибору діяльності за КВЕД;
  • засвідчення документів у нотаріуса;
  • державна реєстрація (у реєстратора чи відповідній адміністрації);
  • виготовлення печатки

Термін – 1-2 дні


У результаті клієнт отримує готовий пакет для відкриття рахунку в банку, а саме:
- Виписку з ЄДР (з даними з Податкової, Статистики);
- протокол загальних зборів;
- статут;
- печатка;
- код доступу в особистий кабінет бази ЄДРПОУ.

Стандарт

від 1750 грн

  • підготовка повного пакету документів (протоколу про створення, статуту);
  • консультація щодо вибору діяльності за КВЕД;
  • засвідчення документів у нотаріуса;
  • державна реєстрація (у реєстратора чи відповідній адміністрації);
  • виготовлення печатки
  • отримання довідки в управлінні статистики
  • відкриття рахунку у банку

Термін – 3-4 дні


Додатково оплачується:
- ПДВ 1000 грн.
- єдиний податок 300 грн.
- податкові ключі 500 грн.

У результаті клієнт отримує готовий пакет для відкриття рахунку в банку, а саме:
- Виписку з ЄДР (з даними з Податкової, Статистики);
- протокол загальних зборів;
- статут;
- печатка;
- код доступу в особистий кабінет бази ЄДРПОУ.

Преміум

від 3200 грн

  • підготовка повного пакету документів (протоколу про створення, статуту);
  • консультація щодо вибору діяльності за КВЕД;
  • засвідчення документів у нотаріуса;
  • державна реєстрація (у реєстратора чи відповідній адміністрації);
  • виготовлення печатки
  • отримання довідки в управлінні статистики
  • відкриття рахунку у банку
  • реєстрація платником ПДВ, єдиного податку
  • підготовка пакету документів для старту бізнесу (договір, акт, рахунок)

Термін – 5-7 днів


У результаті клієнт отримує готовий пакет для старту підприємницької діяльності, а саме:
- Виписку з ЄДР (з даними з Податкової, Статистики);
- протокол загальних зборів;
- статут;
- печатка;
- код доступу в особистий кабінет бази ЄДРПОУ;
- ПДВ, єдиний податок;
- рахунок у банку;
- податкові ключі;
- пакету стартових документів для бізнесу (договір, акт, рахунок).

Реєстрація ТОВ є одним з найоптимальніших виборів організаційно-правової форми ведення бізнесу в Україні, яку обирають клієнти для відкриття власної справи. Зазначимо що засновниками (учасниками) ТОВ можуть бути як фізичні так і юридичні особи. Якщо учасником ТОВ є одна фізична особа – вона може одночасно виконувати функції і бухгалтера і керівника.

Статутний капітал (СК) – мінімального розміру чинним законодавством не передбачено, проте ми рекомендуємо зазначати його у розмірі не менше однієї мінімальної заробітної плати (станом на 10.2016р. - 1450 грн).

Поряд з цим, чинне законодавство зобов’язує учасників ТОВ сплатити (сформувати) розмір СК протягом першого року з дня державної реєстрації ТОВ. В іншому випадку (у випадку несплати чи неповної сплати СК) – загальні збори повинні прийняти одне з таких рішень: про виключення із складу ТОВ тих учасників, які не внесли (не повністю внесли) свої вклади; про зменшення розміру СК або про ліквідацію ТОВ.

Варто звернути увагу, що у зв'язку з останніми змінами в чинному законодавстві України, при державній реєстрації ТОВ, статут не підлягає обов'язковому нотаріальному засвідченню. Однак майте на увазі, що в такому випадку ви не зможете одержати нотаріально засвідчену копію статуту, а це гарантовано стане перешкодою для отримання дозвільної документації, співпрацею з банківськими установами, різними державними структурами.
Проте, для проведення державної реєстрації змін до установчих документів (крім відомостей про кінцевих бенефіціарних власників) – підписи осіб на документах про такі зміни (протоколах, статутах) підлягають нотаріальному засвідченню.

Важливим є також вибір системи оподаткування. Так, залежно від планованого обороту, кількості найманих працівників, обраних видів діяльності – можна обрати загальну систему оподаткування (ставка податку на прибуток у 2016 році - 18%, із 2017 року - 17%) чи спрощену систему оподаткування (3 % від суми доходу і разі сплати ПДВ або 5 % без ПДВ)

Враховуючи численний досвід у реєстрації бізнесу не тільки на території міста Львова, а й України вцілому, ми підготували пакети реєстраційних послуг, які підійдуть під Вашу бізнес модель та позбавлять Вас від трати часу на вистоювання у чергах, документальних тяганин та помилок у підготовці документів.

Для початку реєстрації від Вас необхідно всього лише надати нам наступні дані:
  • Найменування компанії (можна записати на двох мовах: українською, англійською, а також вказати скорочені назви компанії);
  • Юридична адреса (як правило адреса проживання одного із засновників або директора): індекс, область, район, місто, вулиця, № будинку/квартири;
  • Розмір статутного капіталу та спосіб його формування (гроші чи майно);
  • Дані по Засновниках:
    Якщо ф.о. – повне прізвище, ім’я, по батькові (із долученням копії паспорту та ідентифікаційного номеру);
    Якщо ю.о. – повне найменування, ПІБ керівника, сканована копія витягу з торгового/судового реєстру;
  • Розподіл часток засновників у статутному капіталі (% співвідношення між ними);
  • Дані по Директору (із долученням копії паспорту та ідентифікаційного номеру); В тому числі наявність обмежень по директору наприклад на підписання правочинів на суму до 100 000,00 грн чи інше);
  • Основні види діяльності (перелік). Ми можемо допоможемо Вам у виборі видів діяльності;
  • Контактний телефон компанії (за потреби);
  • Інформація про те чи потрібно виготовлення печатки.

Оскільки самостійне відкриття бізнесу, зокрема реєстрації ТОВ – справа досить клопітка, займає багато часу, зусиль та нервів, - ми можемо запропонувати вам зекономити свій час, зайнявшись підготовкою та реєстрацією потрібних Вам документів.

Звертаєм Вашу увагу, що якщо засновником/учасником виступає фізична-особа-нерезидент – ми допоможемо в отриманні реєстраційного номера облікової картки платника податків та інших необхідних документів.

Відкриття бізнесу, зокрема, реєстрація ТОВ є одним з основних та найпоширеніших видів діяльності компанії «ПІТТАК», і ми досконало знаємо всі необхідні деталі і можливі нюанси.

Також, ми готові надати Вам повний комплекс юридичних послуг, консультацій з юридичних, податкових та фінансових аспектів діяльності Вашого підприємства.

Отож, у разі виникнення запитань, а також для більш детальної інформації щодо певного виду послуги, будь-ласка зателефонуйте до нас і ми надамо вам широку юридичну консультацію.